سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مهر ۱۳۹۵ در ۳:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

بازدید رئیس سازمان سینمایی از مرکز توانبخشی جانبازان حضرت امام خمینی(ره)

ayubi-janbazan

حجت‌الله ایوبی دوشنبه ۵ مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای دیدار با جانبازان ۸ سال جنگ تحمیلی به مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) رفت و در دیداری صمیمانه از نزدیک با این سرداران جنگ تحمیلی به گفت‌وگو نشست.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، این دیدار به همت پایگاه بسیج سیدالشهدا (ع) سازمان سینمایی و به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های نظام انجام شد.

ایوبی پس از حضور در مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) به دیدار تک تک جانبازان رفت و با آنها در مورد مسائل سینما و اینکه تا چه حد از اوضاع و اخبار سینما مطلع هستند، با جانبازان صحبت کرد.

رئیس سازمان سینمایی در ادامه با اشاره با جانفشانی‌های این دلاوران از آنها به عنوان مردانی یاد کرد که از خودگذشتگی‌ و ایثار را به ما آموخته‌اند.

وی همچنین ضمن استقبال از جانبازان برای حضور در سالن‌های سینما برای دیدن آثار سینمایی اظهار کرد: افتخار ماست که بتوانیم در سازمان سینمایی و در عرصه سینما خدمتگذار شما عزیزان باشیم و ذره‌ای از رشادت‌های شما را ارج بنهیم.

در این دیدار که با هماهنگی پایگاه بسیج سیدالشهدا (ع) سازمان سینمایی تدارک دیده شده بود، مدیران بخش‌های مختلف این سازمان از جمله علیرضا تابش مدیر بنیاد سینمایی فارابی، فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، سید روح‌الله حسینی مدیر مدرسه ملی سینما، سید صادق موسوی مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی، حسین خدابخش فرمانده پایگاه بسیج سیدالشهدا (ع) سازمان سینمایی، نصرت‌الله مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان سینمایی و… رئیس سازمان سینمایی را همراهی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>