سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب
تهیه‌کننده «پروانه»:

فضای قبل از انقلاب را نمی‌توان با صدای افتخاری تداعی کرد/ رضایت مردم از «پروانه»

Serial parvaneh-006

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پروانه» با اشاره به رضایت مردم از این مجموعه برخی اظهار نظرهای رسانه‌ای درباره این سریال را غرض‌ورزانه توصیف کرد.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پروانه» با اشاره به رضایت مردم از این مجموعه برخی اظهار نظرهای رسانه‌ای درباره این سریال را غرض‌ورزانه توصیف کرد.

منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پروانه» که این روزها از شبکه سه سیما در حال پخش است درباره بازخوردهای این مجموعه میان مردم به سوره سینما گفت: نظرم درباره رضایت مردم از این مجموعه را نه بر اساس نظر دوستان و آشنایان بلکه بر اساس نظراتی که جسته و گریخته از مردم شنیده‌ام عنوان می‌کنم. بر همین اساس می‌توانم بگویم «پروانه» رضایت عمومی بالایی را تاکنون بین مردم ایجاد کرده است. انصافا این مجموعه به لحاظ ساختار و قصه اثر متفاوت و جذابی است.

وی درباره نقدهایی که نسبت به پخش صدای خواننده قبل از انقلابی در «پروانه» توسط برخی سایت‌ها ابراز شد گفت: این صحبت‌ها در واقع نقد نبود، غرض‌ورزی سایتی بود که چون ما خبر مجموعه را به آنها نداده بودیم به نوعی می‌خواستند تلافی کنند.

سهراب‌پور در توضیح بیشتر گفت: فضای قبل از انقلاب را نمی‌توان برای مخاطب با صدای علیرضا افتخاری تداعی کرد. به هر حال فضای قبل از انقلاب برای مخاطب تا حدودی با صدای خواننده قبل از انقلابی تداعی می‌شود. ضمن اینکه ما از این صداها استفاده ابزاری نکردیم. این صداها در زیرمتن قصه و ساختار سکانس بود اینطور نبود که غالب بر قصه باشد.

تهیه‌کننده  مجموعه «وفا» افزود: بهره‌برداری محتوایی که ما از این سکانس‌ها داشتیم بسیار ویژه‌تر از این بود که مخاطب بخواهد به صدای خواننده قبل از انقلابی توجه کند. البته مطبوعات و خبرگزاریهای ما بسیار روشن‌تر از این هستند که بخواهند با «پروانه» برخوردهای این‌چنینی کنند. کسانی که این اظهارنظرهای غرض‌ورزانه را رسانه‌ای کردند در واقع به دنبال چیز دیگری بودند.

«پروانه» را جلیل سامان کارگردانی کرده است. سارا بهرامی، قطب‌الدین صادقی، حامد کمیلی، مهدی سلوکی و… در این مجموعه بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>