سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مهر ۱۳۹۵ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش فیلم سینمایی «هیهات» در ۱۵ شهر کشور

heyhat

مدیر دفتر پخش حوزه هنری گفت: هم اینک فیلم سینمایی «هیهات» به جز تهران در ۱۵ شهر کشور به نمایش درآمده است.

به گزارش سوره سینما ، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که فیلم «هیهات» در چه شهرهایی همزمان با تهران اکران است گفت: فیلم در برخی از شهرها همزمان با تهران و در برخی از شهرها با تاخیر اکران شد. هم اینک در ۱۵ شهر به جز تهران فیلم اکران شده است و اقبال مخاطبین از فیلم «هیهات» با موضوع عاشورایی در شهرهای شیراز، مشهد و قم بیشتر از دیگر شهرها است.

وی ادامه داد: فیلم هم اینک در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، کاشان، تبریز، قم، اهواز، شهرکرد، اراک، همدان، کرج، بابل، گرگان، یزد، آبادان به نمایش درآمده است و با اتمام مراسم عاشورای حسینی فیلم با استقبال بیشتری از سوی مخاطبین روبرو خواهد شد.

 «هیهات» با نام بین المللی Never اولین فیلم چهار اپیزودی سینمای ایران به نویسندگی و کارگردانی هادی نائیجی، دانش اقباشاوی،  روح اله حجازی و هادی مقدم دوست با مفاهیم عاشورایی و شهدای حرم ساخته شده است.

در این فیلم بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان و… به ایفای نقش می پردازند.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>