سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مهر ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تیزر انیمیشن «ناسور» با نوای باسم کربلایی منتشر شد + فیلم

Nasoor_4

تیزر انیمیشن عاشورایی «ناسور» با استفاده از یکی از نوحه‌های «باسم کربلایی» و به زبان عربی در روز عاشورا منتشر شد.

به گزارش سوره سینما ، باسم کربلایی از جمله مشهورترین مداحان منبر حسینی(ع) و خادمان اهل بیت پیامبر(ص) است که توانسته با مداحی‌های زیبایش صدای نهضت حسینی را به مسلمانان جهان و دیگر ملت‌ها برساند. برخی او را اسطوره مداحی می‌دانند و با اینکه مداحی‌هایش به زبان عربی است، اما علاقه‌مندان صدای او تنها کسانی نیستند که به این زبان صحبت می‌کنند.

در این نماهنگ از نوحه «لیش تاخر عباس» که یکی از معروف‌ترین نوحه‌های باسم کربلایی است، استفاده شده و تصاویر آن‌هم مربوط به مبارزه حضرت ابوالفضل(ع) و نحوه شهادت ایشان است.

انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند به تازگی اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است.

انیمیشن عاشورایی «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان به تصویر کشیده می‌شود.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر انیمیشن «ناسور» با نوای باسم کربلایی

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>