سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۵ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

تیزر رسمی انیمیشن «ناسور» منتشر شد + فیلم

Nasoor

تیزر رسمی انیمیشن عاشورایی «ناسور» با استفاده از بخش‌هایی از انیمیشن «رستم و سهراب» رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم، تیزر رسمی انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند همزمان با برگزاری اکران خصوصی این انیمیشن منتشر شد.

در این تیزر بخش‌هایی از انیمیشن «رستم و سهراب» اثر قبلی دالوند نیز استفاده شده است. همچنین پیش از این تیزرهای مختلفی برای «ناسور» با استفاده از قطعه‌هایی از محسن چاووشی، رضا صادقی و نواهای محرمی با صدای باسم کربلایی و سلیم موذن‌زاده منتشر شده است.

اکران خصوصی انیمیشن سینمایی «ناسور» امروز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه در تالار ایوان شمس با حضور سینماگران، انیمیشن‌سازان و مدیران سینمایی برگزار می‌شود.

«ناسور» در سال ۹۴ در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش انیمیشن این جشنواره حضور داشت و چندی قبل در جشنواره «غدیر» عراق توانست جایزه بهترین انیمیشن را کسب کند. همچنین اکران همزمان «ناسور» در شهر کربلا آغاز شده است.

انیمیشن عاشورایی «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می‌شود.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر رسمی انیمیشن «ناسور»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>