سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۵ در ۱:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «رویای فرمانروای بزرگ» از امشب در قاب شبکه نمایش

King's_Dream

سریال «رویای فرمانروای بزرگ» محصول سال ۲۰۱۲ که توسط شبکه کی بی اس کره ساخته شده است از امشب، ۲۷ مهر ماه، ساعت ۲۰ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سیما، سریال «رویای فرمانروای بزرگ» که در ۷۰ قسمت ساخته شده است، و داستان زندگی کیم چونچو یکی از فرمانروایان کره ای را نقل می کند که به کمک یکی از فرماندهان خود یعنی کیم یوشین موفق می شود عصر طلایی فرمانروایی شیلا را رقم بزند. کیم چونچو که نوه فرمانروا جینجی بوده پس از خلع پدربزرگش از این مقام، به نوعی از قدرت فاصله گرفته است. در کودکی با کیم یوشین، پسر یکی از فرماندهان بزرگ شیلا آشنا می شود که همین مسئله زمینه ساز دوستی این دو می شود که در نهایت این دوستی به رقم زدن عصر طلایی شیلا می انجامد. شیلا در آن دوره با فرمانروایی بکجه و گوگوریو همسایه و رقیب است و مشکلات فراوانی با این دو فرمانروایی دارد. در طرف دیگر امپراطوری تانگ قرار دارد که به مردم سه قلمرو نگاهی از بالا دارد. کیم یوشین در این بین با سیاست و روابط دیپلماتیک سعی دارد علاوه بر کنترل اختلافات داخلی کنترل فرمانروایی های همسایه را نیز در دست داشته باشد.

چویی سو جونگ که او را با نقش آفرینی در سریال «امپراطور دریا» می شناسیم به همراه کیم یو سئوک و هونگ ئیون هی از جمله بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است علیرضا باشکندی مدیریت دوبلاژ این مجموعه را بر عهده داشته و فاطمه برزویی، امیر محمد صمصامی، شروین قطعه ای، امیر منوچهری، رزیتا و آزیتا یاراحمدی و فاطمه غزنوی از جمله صداپیشگان این سریال هستند.

سریال «رویای فرمانروای بزرگ» هر شب ساعت ۲۰ پخش و روز بعد ساعت ۱۰ صبح و ۱۴:۳۰ تکرار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>