سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۵ در ۳:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب
به پاس تولیداتی همچون نماهنگ «ایستاده‌ایم» ؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حوزه هنری تقدیر کرد

istade-im-2

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان به پاس تولیداتی همچون نماهنگ «ایستاده‌ایم» از حوزه هنری تقدیر کردند.

به گزارش سوره سینما به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حسین کاشانی پور رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان طی تقدیرنامه‌ای از فعالیت‌های حوزه هنری همچون تولید کلیپ «ایستاده‌ایم» توسط سازمان سینمایی حوزه هنری و اجرای طرح داستان یک پرچم توسط خانه عکاسان ایران قدردانی کردند.

در متن این تقدیرنامه آمده است: « حضور در عرصه خطیر استکبار ستیزی، حضور در میدانی مقدس است؛ تاریخ گواه حضور انبیای عظام الهی و رسالت‌مداران آگاهی است که از ایمان عمیق و مستحکم و بصیرت نافذ برخوردار بوده اند که قله این تفکر و عمل در قیام الگویی و استکبار ستیزانه حضرت سیدالشهدا (ع) به نهایت تجلی و بروز می رسد.

بدیهی است دشمن شناسی و شناخت ابزار سلطه و زمان شناسی و اولویت محوری این مبارزه را کارآمد و موثر نموده و استکبارگران را در مضیقه قرار داده و حق طلبی و عزتمندی را به ارمغان می آورد.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

خدای متعالی را شاکریم که زمان شناسایی آگاه و جوانانی انقلابی با درک صحیح از خط مقدم جنگ نرم در عرصه خطیر فضای مجازی و استکبار ستیزی حضوری کار آمد داشته و دارند.

حال در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مفتخریم قدردان اقدام موثر آن مجموعه درخصوص تولید کلیپ «ایستاده‌ایم» توسط باشگاه هنری سوره و اجرای طرح داستان یک پرچم توسط خانه عکاسان ایران باشیم.

توفیقات لحظه افزونتان را در اقدامات موثر و اثرگذاری هر چه افزون‌تر در تقویت جبهه حق و مبارزه با استکبار از خداوند مسئلت داریم.»

گفتنی‌ است همایش «لانه‌های جاسوسی مجازی استکبار جهانی» یک‌شنبه ۲۵ مهرماه با همکاری جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی و با سخنرانی استاد حسن رحیم پورازغدی و دکتر رضا سراج در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>