سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ آبان ۱۳۹۵ در ۳:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

«آبجی» بهترین فیلم جشنواره زنان «هرات» شد

abji

فیلم سینمایی «آبجی» نخستین تجربه سینمایی مرجان اشرفی زاده جایزه بهترین فیلم داستانی بلند را از چهارمین جشنواره فیلم زنان «هرات» به خود اختصاص داد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم «آبجی»، چهارمین جشنواره فیلم زنان «هرات» از تاریخ ۲۸ مهر تا ۱ آبان ماه برگزار شد و فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی موفق شد عنوان بهترین فیلم را از این جشنواره سینمایی از آن خود کند.

علاوه بر فیلم «آبجی»، جایزه بهترین کارگردانی به فیلم «تصادفی» از کشور فرانسه اهدا شد، جایزه بهترین بازیگر زن به فیلم «ارزش» از کشور روسیه تعلق گرفت، جایزه بهترین بازیگر مرد به فیلم «نابینای کلیسای جامع» از کشور لبنان و جایزه بهترین فیلمنامه به فیلم «درس نیاموخته» از کشور روسیه اهدا شد.

در چهارمین جشنواره فیلم زنان «هرات» فیلم‌هایی از کشورهای افغانستان، ایران، آمریکا، آلمان، قراقستان، پرتغال، کره جنوبی، هند، میانمار، ترکیه، فرانسه، مصر، ایتالیا، بریتانیا، بلژیک، روسیه،  لبنان، ویتنام، چین و بنگلادش نمایش داده شد.

لازم به توضیح است خانم رخشان بنی اعتماد نیز در این دوره از جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت. مهناز افشار نیز به مهمان ویژه در این رویداد سینمایی حضور داشت.

علیرضا شاهرخی پخش بین المللی فیلم سینمایی «آبجی» را به عهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>