سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۵ در ۱۲:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «لبخند رخساره» اوایل زمستان روی آنتن/ ادامه تصویربرداری در مشهد

labkhand-rokhsare-1

تصویربرداری سریال «لبخند رخساره» در حالی در مشهد در حال پیگیری است که گروه اغلب شبها هم در هوای سرد این شهر مشغول کار در لوکیشنهای خارجی هستند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه،‌ سریال «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی سعید نعمت‌الله از اوایل شهریور ماه امسال مقابل دوربین رفته است.سازندگان ضبط تصاویر را در منزلی بزرگ حوالی زعفرانیه دنبال آغاز کردند و سپس در چند خیابان در تهران،بهشت زهرا (س)،شهربازی،دربند و … ادامه دادند.

چندی پیش گروه تولید با سفر به مشهد تصویربرداری را در آنجا پیگیری می کنند.این در حالی است که به گفته زینب تقوایی تهیه کننده مجموعه،هوای مشهد نیز همچون تهران رو به سردی گذاشته و این برودت هوا به ویژه در شبها که گروه تولید سریال اغلب در لوکیشنهای خارجی مشغول کار هستند،تصویربرداری را برای آنان مشکل کرده است. سعید نعمت‌الله نویسنده سریال که همراه گروه عازم مشهد شده،همزمان با تصویربرداری مشغول بازنویسی فیلمنامه نیز هست.

براساس داستان،کاراکتر خلیل (کامبیز دیرباز) در مشهد زندگی می کند و صاحب یک مغازه کبابی نزدیک حرم امام رضا(ع) است و به همین خاطر بخشهایی از سریال در این شهر اتفاق می افتد. تاکنون ۱۲ قسمت سریال تصویربرداری شده و با ضبط تصاویر میانی در مشهد، تعداد قسمت های این سریال به ۱۸ قسمت خواهد رسید.

گروه تا حدود یک ماه دیگر در مشهد خواهند بود و سپس به تهران بازمیگردند.حرم مطهر و خیابانهای منتهی به آن،فرودگاه،ایستگاه راه آهن،بیمارستان،کلانتری،رستوران و … لوکیشنهای این سریال را در مشهد تشکیل می دهند.

پیش بینی می شود «لبخند رخساره» اوایل زمستان روی آنتن تلویزیون رود.

امیر شیبان خاقانی تدوین همزمان سریال را برعهده دارد و آرمان موسی پور نیز موسیقی را می سازد.

labkhand-rokhsare-2

«لبخند رخساره» ملودرامی اجتماعی است و در خلاصه قصه آن آمده: هیچگاه دوری،دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود،به همدلی می‌رسند.

کامبیز دیرباز(به نقش خلیل)، بهناز جعفری(آتنه)،بهزاد فراهانی(پدر آتنه)،مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا(برادر آتنه)، مجید واشقانی(سهراب برادر خلیل)، حمیدرضا هدایتی (پدر رخساره)، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری(ستاره)و (با حضور) پریوش نظریه(رخساره)، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی (اسماعیل) گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

این مجموعه دومین همکاری بهرنگ توفیقی و سعید نعمت الله پس از سریال «پشت بام تهران» است. سعید نعمت الله نویسندگی سریالهای پرمخاطبی همچون «زیر هشت»، «مادرانه»، «مدینه» و … را درکارنامه خود دارد.

دیگر عوامل اصلی تولید این سریال عبارتند از: مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تصویربرداری:بهنام کریمی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، طراح لباس و صحنه: محمد صادقی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی،صداگذار: مهرداد جلوخانی، تدوینگر:امیر شیبان خاقانی، گروه کارگردانی:امیر حسین کهکشان،مجیدمافی، سالار مرضیه،دستیار تهیه: محمد نبی تقوایی، عکاس:محمد دارایی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>