سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آبان ۱۳۹۵ در ۳:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

گفتگو با طراح مسابقات زمینی و کارشناس مسابقه «آب و آتش»

abo-atash

امیر بدری طراح مسابقات زمینی و کارشناس مسابقه «آب و آتش» شبکه نسیم در خصوص همکاری خود با این برنامه صحبت کرد.

به گزارش سوره سینما ، امیر بدری طراح مسابقات زمینی و کارشناس مسابقه «آب و آتش» در خصوص همکاری خود با غلامرضا بختیاری گفت: نخستین همکاری من با غلامرضا بختیاری به برنامه «چند درجه» مربوط می شود که برای ضبط یکی از قسمت های برنامه به رامسر سفر کرده بودیم و سپس برای همکاری مجدد از من در این مسابقه  دعوت کرد.

بدری در ادامه افزود: بختیاری علاوه بر هیجان و پر انرژی بودن برنامه تاکید بسیاری بر امنیت لازم در فضای مسابقه داشت گاهی اوقات می دیدم که بختیاری لباس غواصی پوشیده و به داخل آب می رفت تا خود تجهیزات سازه ها را بررسی کند.

روی بعضی از کپسول های فلزی درون آب که در واقع ستون سازه های مسابقه هستند، فوم و ابری کشیده شده است که حتی اگر شرکت کننده ای به داخل آب بیفتد، اتفاقی برای او رخ ندهد.

بدری در خصوص مراحل  بازی های مسابقه گفت : شروع مسابقه با زیپ لاین است که شرکت کنندگان به وسیله آن بر روی جایگاه حضور پیدا می کنند.

سرسره بادی به ارتفاع ۱۰ متر، موانع و سازه های فلزی همراه با کیسه بوکس، بالا رفتن معکوس از سرسره بادی، غلتک های آبی و به همراه بازی زمینی،مراح  دیگر مسابقه «آب و آتش» هستند.

گفتنی است امیر بدری تاکنون برنده جایزه  بدلکاری در سال ۲۰۱۲  از کشور آمریکا و سال ۲۰۱۴ از کشور  روسیه کسب کرده است و در فیلم های خارجیSky Fall, Bang Bang, Ali and Nino, و در فیلم های «قاتل اهلی»، «جرم» و «متروپل» مسعود کیمیایی، «آرایش غلیظ» حمید نعمت الله به عنوان بدلکار همکاری داشته است.

مسابقه «آب و آتش» به کارگردانی عباس اختری و به تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری برای شبکه نسیم تهیه و تولید شده است.


One thought on “گفتگو با طراح مسابقات زمینی و کارشناس مسابقه «آب و آتش»”

  1. سامان می‌گه:

    ایشون طراح بازی ها نبودن اقای نادری تهیه کننده پیشین طراح بازی ها هستند . ایشون فقط بازی سطل و موانع زمینی رو طراحی کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>