سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آبان ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«زاپاس» و «دلبری» در شبکه نمایش خانگی سوره توزیع شد

delbari-zapas

فیلم‌های سینمایی «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد و «دلبری» به کارگردانی سید جلال اشکذری توسط موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری میهمان خانه‌ها شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری ، سعید خندق آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره ، درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم‌های سینمایی «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد و «دلبری» در سطح کشور گفت: «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد و به تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی و «دلبری»  به کارگردانی سید جلال اشکذری و به تهیه کنندگی سید محمود رضوی توسط موسسه هنرهای تصویری سوره از امروز سه شنبه ۱۱ آبان ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

وی افزود : «زاپاس»  را از جمله فیلم‌هایی باید دانست که به سبب گونه و لحن و فضای داستان حال تماشاگر را خوب می‌کند دی وی دی فیلم سینمایی «زاپاس» شامل فیلم پشت صحنه و گالری عکس‌های صحنه و پشت صحنه می باشد که در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

خندق آبادی در ادامه گفت: «دلبری» دومین ساخته سید جلال اشکذری می باشد که ملودرامی اجتماعی است و روایت تازه ای از دفاع مقدس را بیان می کند.

کانال رسمی موسسه هنرهای تصویری سوره در تلگرام از طریق آدرس: telegram.me/vacsoureh_com در دسترس است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>