سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

واکنش روستاییان به یک فیلم، سوژه مستند «سانس ویژه» شد

cinemaye-mostanad

مستند «سانس ویژه» واکنش روستاییان به فیلم «سعادت آباد» ساخته مازیار میری را ثبت می‌کند.

مستند «سانس ویژه» واکنش روستاییان به فیلم «سعادت آباد» ساخته مازیار میری را ثبت می‌کند.

عباس برهان کارگردان فیلم مستند «سانس ویژه» درباره وضعیت کنونی این مستند به سوره سینما گفت: تدوین نهایی این فیلم توسط نسیم نجفی و من به تازگی به پایان رسیده و محمدرضا یوسفی مشغول صداگذاری آن است . تهیه کنندگی این فیلم به عهده محمدتقی کاسه‌ساز است که تا چند روز آینده فیلم برای حضور در جشنواره‌ها آماده نمایش می‌شود. به احتمال زیاد در دو هفته آینده یک نمایش ویژه در خانه هنرمندان خواهیم داشت .

وی ادامه داد: ما در این مستند فیلم سینمایی «سعادت آباد» به کارگردانی مازیار میری را در روستایی دور افتاده به نمایش گذاشتیم و با نگاه مردم شناسی سعی در بیان کردن تعریفی ساده و در عین حال متفاوت از زندگی آدمهای شهری در قالب نمایش فیلم‌های اجتماعی،از زبان روستائیان داشتیم. مواجهه روستائیان با پدیده سینما، تحلیل و نقد شخصی روستائیان از فیلم، باعث شده نگاهی مقایسه‌ای از زندگی شهری و روستائی به وجود آید که در فیلم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برهان درباره فعالیت جدید خود در عرصه فیلم مستند گفت: به تازگی تحقیقات فیلم جدیدم را شروع کرده ایم که یک در آن قرار است به موسیقی با نگاهی اجتماعی بپردازیم طی یکی دوماه آینده تصویربرداری این کار را شروع خواهیم کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>