سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ آبان ۱۳۹۵ در ۳:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

برگزاری کارگاه فیلمسازی امیرشهاب رضویان در دانشگاه علم و صنعت

kargah-razavian

امیرشهاب رضویان برای برگزاری دومین کارگاه فیلمسازی جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی سه‌شنبه این هفته به دانشگاه علم و صنعت می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی، یک هفته پس از برگزاری کارگاه فیلمسازی آسان توسط آرش معیریان در دانشگاه صنعتی شریف، دومین کارگاه فیلمسازی جشنواره فیلم صنعتی با تدریس امیرشهاب رضویان کارگردان سینما و مدیر موسسه هیلاج فیلم در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

دومین کارگاه جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی سه شنبه ۱۸ آبان‌ماه ساعت ۱۳ تا ۱۵ ویژه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در آمفی‌تئاتر دانشکده معماری این دانشگاه برگزار خواهد شد.

هنرجویان پس از پایان کارگاه‌های فیلمسازی آسان با حضور در یک تور بازدید صنعتی به تولید اثر می‌پردازند و فیلم آن‌ها در دو بخش اصلی و دانشجویی جشنواره شرکت داده خواهد شد.

هنرجویان و علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به کانون فیلم دانشگاه مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۲۱۷۲۳۶۲۳۱ تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت www.jdfest.ir ارسال کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>