سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۳۹۵ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

سیدجواد رفایی: باشگاه فیلم «رویش» تشکیل شد/ آمادگی برای برگزاری جشنواره فیلم «رویش»

javad-refayee

دبیر دهمین جشنواره فیلم‌های دینی «رویش» با اشاره به برگزاری این جشنواره در دی ماه از راه‌اندازی باشگاه فیلم «رویش» که در طول سال فعالیت خواهد داشت، خبر داد.

به گزارش سوره سینما ، سیدجواد رفایی دبیر دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دینی «رویش» با اشاره به برگزاری این جشنواره در دی ماه سال جاری گفت: جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه در شهر مشهد برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۱۰ آذر ماه سال جاری در دو بخش ملی و جوانه های رویش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره با موضوع دینی به معنای عام آن برگزار می شود، عنوان کرد: در بخش ملی این جشنواره هنرمندان شناخته شده کشور با ارسال آثار خود به دبیرخانه حضور خواهند داشت و در بخش جوانه های رویش نیز هنرمندانی که تجربه کمتری در حوزه تولید فیلم دارند، شرکت می کنند.

به گفته وی، در این جشنواره آثاری که شامل موضوع های اخلاقی و انسانی است پذیرفته می شود.

دبیر دهمین جشنواره فیلم «رویش» که به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، تاکید کرد: همچنین این جشنواره با تشکیل باشگاه فیلم «رویش» رابطه مستمری با فیلمسازان کشور ایجاد می کند از همین رو در طول سال نشست های مختلفی با هنرمندان برگزار می شود و سعی می کنیم در مناطق مختلف کشور برنامه های آموزشی با فیلمسازان جوان و تازه کار کشور داشته باشیم.

رفایی در پایان گفت: در این جشنواره آثار انیمیشن، مستند و داستانی در حوزه سینمای کوتاه مورد بررسی قرار می گیرند و به زودی داوران و هیات انتخاب جشنواره معرفی می شوند.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش را در قالب داستانی، مستند و پویانمایی در دو بخش ملی و جوانه های رویش به صورت رقابتی از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۵ در شهر مشهد مقدس برگزار می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>