سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آذر ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

پولاد کیمیایی: اگر «معکوس» نشد «شب رو» را می‌سازم

poolad-kimiaee

پولاد کیمیایی گفت: متاسفانه برای ساخت «معکوس» با بدشانسی مواجه شدم و فیلمبرداری کار متوقف شد وگرنه فیلم «معکوس» در ذاتش حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

پولاد کیمیایی در گفت و گو با سوره سینما در مورد چگونگی روند ساخت فیلم «معکوس» بیان کرد: با سرمایه گذارجدید برای ساخت فیلم «معکوس» قرارداد بستم و درحال حاضر مشغول بازنویسی فیلم نامه آن هستم، چون فیلم نامه «معکوس» متعلق به سه سال گذشته است اگر بخواهیم دوباره کار را شروع کنیم قطعا با بازیگران وعوامل جدید و لحن دیگری فیلم را مقابل دوربین خواهم برد.

این بازیگر در ادامه گفت: اگر شرایط جوی و آب و هوایی به همین ترتیب پیش برود؛ فیلمبرداری با مشکل مواجه می شود به این دلیل که نزدیک به ۲۰ روز فیلمبرداری صحنه های اکشن طول می کشد و این آب و هوا کار را برای گروه سخت می کند، اگر ببینیم به لحاظ اجرایی توانایی ساخت وجود دارد کار را شروع می کنیم.

کیمیایی در بخش دیگری از صحبت خود ادامه داد: متاسفانه در مرحله اول فیلمبرداری بدشانسی آوردم و فیلمبرداری کار متوقف شد وگرنه فیلم «معکوس» در ذاتش حرف های بسیاری برای گفتن دارد؛ این فیلم حرف بسیاری از جوانهاست.

وی ادامه داد: فیلم «معکوس» مخاطبین ۱۸ تا ۴۰ سال را هدف قرار داده، همان جوان هایی که از پای کامپیوتر بلند نمی شوند و فیلم ها را دانلود می کنند. به عقیده من «معکوس» این قشر از جوانها را می تواند به سینما بکشاند .

کیمیایی در بخش دیگری از صحبت خود به سختی های ساخت فیلم «معکوس» اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین دلایلی که شاید ساخت فیلم «معکوس» به تعویق می افتد اینکه سینمای ما تنبل است ونمی  تواند ریسک کند. شما به فیلم های اکران امسال نگاه کنید؛ عملا ژآنر تاریخی و پلیسی در ایران در حال از بین رفتن است، یا اینکه به عنوان نمونه بگویید چند فیلم در ژآنر وحشت در سال تولید می کنیم.

وی گفت: به اعتقاد من باید در سینمای ایران تنوع ژآنر وجود داشته باشد و سرمایه گذاران به کارگردانان نسل جدید اعتماد کنند. ما دوره ای از سینما را پشت سر گذاشتیم که در زمان جنگ هم فیلم اکشنی مثل «کانی مانگا» را ساختیم، ای کاش همان مسیر پرجسارت را ادامه می دادیم و تنوع در فیلم هایمان وجود داشت.

کیمیایی همچنین گفت: اگر نتوانستم فیلم «معکوس» را بسازم مشغول ساخت فیلم «شب رو» می شوم که فیلم نامه اش را خودم نوشتم و فیلمی در ژآنر وحشت است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>