سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آذر ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

بازدید رئیس حوزه هنری از پشت صحنه سریال تاریخی «معمای شاه»

bazdid-momeni-1

محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و دکتر سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی از پشت صحنه سریال تاریخی «معمای شاه» بازدید کردند.

به گزارش سوره سینما ، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و دکتر سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی پشت صحنه سریال تاریخی «معمای شاه» حضور یافتند و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محمدرضا ورزی کارگردان و همکارانش از لوکیشن بخش ها و صحنه های مختلف این اثر فاخر بازدید به عمل آوردند.

bazdid-momeni-2

سریال «معمای شاه» که این روزها واپسین مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد  و به صورت هر شب از تلویزیون در حال پخش است پشت صحنه های پررونقی را سپری می کند.

bazdid-momeni-3

محسن مومنی شریف و دکترحسینی نیز در روزهای اخیر از پشت صحنه این مجموعه تاریخی بازدید و به پاس زحمات تیم تهیه، تولید و کارگردانی تشکر و قدردانی کردند.

bazdid-momeni-4

شایان ذکر است سریال «معمای شاه» نگاهی دارد به تاریخ معاصر بویژه دوران پهلوی و به بررسی وضعیت جامعه آن دوره، شرایط فرهنگی، اجتماعی پهلوی دوم می پردازد. قصه سریال از سال ۱۳۱۷آغاز و تا سال ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد  ملی شدن صنعت نفت، ماجرای کودتای ۲۸مرداد، دوران قوام‌السلطنه، قیام سی تیر، فداییان اسلام، فرازهایی از حضور حضرت آیت‌الله بروجردی (که برای اولین بار پرداخت می‌شود)، وقایع ۱۵ خرداد، کاپیتولاسیون، وابستگی رژیم شاه به اسرائیل، آمریکا و انگلستان در دهه‌های مختلف بخشی از وقایع تاریخی این سریال است.

bazdid-momeni-5

این مجموعه که با استقبال طیف های گسترده جامعه روبرو شده به صورت متوالی هرشب از تلویزیون درحال پخش است.

bazdid-momeni-6


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>