سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ آذر ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

بهاران بنی احمدی: سعی می‌کنم کار قابل دفاع ارائه دهم

baharan-baniahmadi

بنی احمدی می‌گوید : تمام این سالها سعی‌ام برای کار خوب بوده و شهرت و دیده شدن و پول اولویت من نبوده است و سعی می‌کنم قابل دفاع ارائه ‌دهم.

بهاران بنی احمدی که این روزها در سریال «تاریکی شب روشنایی روز» بازی می‌کند در گفت و گو با سوره سینما در مورد انتخاب نقش‌هایش می‌گوید: «تاریکی شب روشنایی روز» اولین سریال تلویزیونی است که من بازی می‌کنم ؛راستش را بخواهید وقتی که این همکاری به من پیشنهاد شد مردد بودم که این نقش را بپذیرم یا نه، اما آنقدر داستان سریال خوب بود و حتی می‌توانم بگویم از استاندار داستان‌های معمول تلویزیون هم بالاتر؛ که نتوانستم نقش را نپذیرم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر کیفیت کارگردانی حجت قاسم زاده اصل برایم آشکار بود. وی از باسوادترین و کاربلدترین کارگردانان تلویزیون ما هستند به همین جهت با اطمینان کافی همکاری را قبول کردم و مطمئنم سریال با کیفیتی به مخاطب ارائه می‌دهیم.

بازیگر فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» با اشاره به اینکه این شانس را داشتم که همواره در کارهایم با گروه حرفه‌ای همکاری کنم ادامه داد: برایم ملاک پذیرش نقش‌ها دیده شدن صرف نیست. تلاش می‌کنم کار خوب به بیننده ارائه دهم. تمام این سالها سعی‌ام برای کار خوب بوده و شهرت و دیده شدن و پول اولویت من نبوده است و سعی می‌کنم قابل دفاع ارائه ‌دهم.

بازیگر فیلم «قاعده تصادف» افزود: متاسفانه باید بگویم که در سالهای گذشته به دلایل مختلف از جمله کمبود بودجه؛ کیفیت سریالهای تلویزیون افت چشمگیری پیدا کرده و به همین دلیل حاضر نیستم در هر کاری بازی کنم.

این بازیگر ادامه داد: با وجود آنکه حجم کار در سریال «تاریکی شب روشنایی روز» روی عوامل زیاد و با سختی فراوانی همراه است اما بهترین گروهی است که با آنها همکاری می‌کنم. حجت قاسم زاده اصل اصول و قواعد خاص خود را در طول کار دارد و حساسیتش هم بسیار بالاست.

سریال «تاریکی شب روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل به احتمال فراوان بهمن از تلویزیون پخش می‌شود.

chizi-be-tabestan-namandeh

بهاران بنی احمدی علاوه بر بازیگری به تازگی کتابی از وی توسط نشر چشمه به چاپ رسیده تحت عنوان «چیزی به تابستان نمانده»که این کتاب کمتر از یک ماه انتشار به چاپ دوم رسیده است.

بنی احمدی داستان این کتاب را داستان همه ما ایرانیها می‌داند که با اتفاقات آن هر روز دست و پنجه نرم می‌کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>