سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۵ در ۱۱:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب

چهارمین جشنواره فیلم یاس امروز در رامسر آغاز به کار می‌کند

4thYas-4

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس با حضور هنرمندان، مسئولان سینمایی و اهالی رسانه عصر امروز ۲۲ آذرماه در شهر رامسر آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس، قرار است در آیین افتتاحیه برگزیدگان دو بخش «بهترین موسسه شبکه نمایش خانگی» و «اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی» معرفی و جوایز خود را دریافت کنند.

این رویداد فرهنگی با تجلیل از یک عمر فعالیت هنری علی نصیریان، ثریا قاسمی، داریوش اسدزاده و داریوش بابائیان فعالیت رسمی خودش را آغاز خواهد کرد. همچنین در مراسم افتتاحیه از خانواده دو شهید مدافع حرم استان مازنداران نیز تقدیر خواهد شد.

اجرای استندآپ کمدی توسط علیرضا خمسه و موسیقی زنده توسط علیرضا قربانی و گروهش از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه است که اجرای این مراسم را علی ضیاء بر عهده دارد.

فیلم های جشنواره در بخش ملی و بین الملل از روز سه شنبه ۲۳ آذرماه هر روز در سینماهای رامسر، چالوس، بابل و تنکابن در چهار سانس به نمایش در خواهد آمد. در بخش بین المللی جشنواره ۱۲ فیلم و در بخش ملی ۲۰ فیلم در سانس های ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ برای علاقمندان اکران می شود.

همزمان با آغاز این رویداد فرهنگی، ۱۰ سینما سیار در ۱۰ شهر استان مازندران از جمله رامسر، عباس آباد، نوشهر، محمود آباد، آمل، فریدون کنار، جویبار، نکاء، گلوگاه و سواد کوه راه اندازی خواهد شد تا به صورت رایگان فیلم های راه یافته به جشنواره را برای مردم نمایش دهد.

این جشنواره به دبیری سید مصطفی ابطحی تا روز جمعه ۲۶ آذر ماه در شهر رامسر ادامه خواهد داشت و در آیین اختتامیه نیز برگزیدگان بخش‌های سریال‌های نمایش خانگی، بین الملل و سینما ایران معرفی خواهند شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>