سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۵ در ۵:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

کارگردان «سیانور» به برنامه «سینما دو» می‌آید

cinema2

سومین قسمت از برنامه «سینما دو» پنجشنبه ۲۵ آذر ماه با نگاهی به فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای ، در این برنامه بهروز شعیبی؛ فیلمساز، جواد طوسی؛ منتقد سینمایی و محمد خزاعی؛ مجری- کارشناس برنامه در کنار احمد نادری؛ انسان شناس و محمدباقر شاهین کارگردان جوان کشورمان حاضر می شوند تا درباره فیلم سینمایی «سیانور» که این روزها بر پرده سینماها در حال اکران است، به بحث و تبادل نظر بپردازند.

همچنین پدرام شریفی؛ بازیگر جوان فیلم سیانور و مسعود احمدیان؛ نویسنده فیلمنامه اثر حاضر نیز در بخش قاب ملاقات مهمان این برنامه خواهند بود. «سینما دو» هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران، یک کارگردان جوان به همراه یک کارشناس و صاحب نظر غالبا جامعه شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئاتر کشور به بحث و تبادل نظر می پردازند.

گزارش های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت و گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و … از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی در گروه نهادهای اجتماعی شبکه دو تهیه شده و از عوامل دست اندرکار آن می توان به نویسندگان برنامه؛ زهرا غزنویان و حامد جلیلوند، طراح دکور؛ سیدمجید میر فخرایی، موسیقی متن؛ بهزاد عبدی و مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی،مشاور رسانه ای : علی زادمهر  اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>