سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آهنگساز «پایتخت» در «چشم شب روشن» از ترانه می‌گوید

aziminezhad-cheshme-shab

مهمان سه شنبه شب بخش موسیقی برنامه «چشم شب روشن»، آریا عظیمی نژاد موسیقیدان و آهنگساز شناخته شده است و در بخش انیمیشن احمد عربانی با ناصر گل محمدی گفتگو می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «چشم شب روشن»، در بخش اول این برنامه که با اجرای محمد صالح علا روی آنتن می رود، احمد عربانی کاریکاتوریست پیشکسوت و کارشناس بخش انیمیشن میزبان ناصر گل محمدی رییس دانشکده تولید رادیو و تلویزیون است و با او درباره مخاطب شناسی در انیمیشن گپ می زند.

در بخش بعدی نیز که به موسیقی اختصاص دارد، رضا مهدوی که هفته گذشته میزبان شهرداد روحانی بود، این بار با آریا عظیمی نژاد موسیقیدان و آهنگسازی که چهارگانه «پایتخت» و فیلمها و سریالهای بسیاری را آهنگسازی کرده، در موضوع ترانه به گفتگو می‌نشیند.

«چشم روشن شب» به تهیه کنندگی امیر قمیشی و با اجرای محمد صالح علا، شنبه تا چهارشنبه ها ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ بازپخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>