سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آذر ۱۳۹۵ در ۵:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

کارگردان «هوش سیاه» به شبکه دو می آید/ هم نشینی دو نسل از موسیقی پاپ

ba-sobh

سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه دو مهمان فردا را اعلام کرد و گفت: مسعود آب پرورکارگردان ونویسنده به عنوان مهمان در برنامه فردای «باصبح» حضور خواهد داشت.

به گزارش سوره سینما ، تهیه کننده «باصبح» اضافه کرد: مسعود آب پرور کارگردان مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه ۱ و ۲»  وکارهای دیگر است که با او در این برنامه به گفتگو می نشینیم.

میزبانی سپهر و روزگار در «باصبح»

هفتمین برنامه «باصبح» میزبان علیرضا روزگار و مهدی سپهرکه هردو از خوانندگان موسیقی پاپ هستند بود.

مهدی سپهر در همان ابتدای برنامه از سحر خیزی خود صحبت کرد و افزود: هر چه انسان شاد باشد انعکاس انرژی ها به خودش برمی گردد. من سعی می کنم با اطرافیانم رفتار خوبی داشته باشم. اجرای قطعه «سرما» با صدای سپهر مقدمه ورود مهمان بعدی یعنی علیرضا روزگار بود.

علیرضا روزگار نیز با ورود خود به استودیو از سال های فعالیت خود در حوزه موسیقی گفت و سپس هردو مهمان به سوالات روا در حیطه های گوناگون پاسخ دادند.

رانندگی با سرعت ۱۸۰ کیلومتر

در این بخش روزگار خاطره رانندگی خود با سرعت بالا و جریمه شدنش را تعریف کرد و اینکه حتی خواننده بودنش هم نتوانسته در مواقعی مانع از جریمه شدنش شود.

خواننده آلبوم «فنجون برعکس» از علاقه خود به صبح صحبت و بیان کرد: من و خانواده ام سحرخیزیم و بسیاری از این موضوع که یک خواننده سحر خیز است و کارهای موسیقیایی خود را صبح ها انجام می دهد متعجب می شوند.

گپ و گفت صمیمی و گرم دو هنرمند و روا تا پایان برنامه ادامه داشت و هردو خواننده با اجرای قطعات موسیقیایی از جمله «تبریک» با صدای روزگار فضای «باصبح» را حال و هوای خوبی بخشیدند.

«با صبح» عنوان برنامه ای صبحگاهی است که هر روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸  به روی آنتن شبکه دو می رود.