سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ دی ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم پروین اعتصامی تمدید شد

parvin-etesami

مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی به مدت ۴ روز تمدید شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم پروین اعتصامی، ستاد برگزاری جشنواره با توجه به استقبال فیلمسازان بخصوص فیلمسازان شهرستانی و تقاضای فیلم‌سازان، تهیه‌کنندگان و شرکت‌های فیلمسازی، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را به مدت ۴ روز و تا پایان ساعت کاری   روز یکشنبه ۱۲ دیماه تمدید کرد.

پیش از این، ۸ دی ماه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام شده بود.

علاقمندانی که هنوز موفق به ارسال اثر نشده‌اند، می‌توانند آثارشان را برای بخش‌های مختلف جشنواره تا تاریخ مذکور به نشانی: تهران/ خیابان شهید باهنر/ میدان شهید باهنر (نیاوران)/ کاخ موزه نیاوران/ دبیرخانه جشنواره فیلم پروین اعتصامی ارسال نمایند.

ضمناً جهت کسب اطلاعات تکمیلی بخش‌های مختلف و شرایط ارسال آثار به این رویداد سینمایی به سایت جشنواره به نشانی جشنواره ملی پروین اعتصامی (www.parvineff.ir) مراجعه نمایند.

برپایه این خبر، این رویداد سینمایی در قالب دو بخش اصلی مسابقه فیلم کوتاه و مسابقه فیلم بلند سینمایی و در قالب ۸ زیربخش شامل: بخش زنان فیلمساز با موضوع «آزاد» و مردان فیلمساز با موضوع «زنان»، بخش تخصصی زنان سینماگر، بخش پرتره (زنان شاخص ایرانی)، بخش ادب و اندیشه پروین، بخش زنان و زندگی شهری (با حمایت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و اداره کل امور بانوان شهرداری تهران)، بخش توانمندسازی زنان و بازتاب نشاط در خانواده (با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده)، بخش زنان و میراث فرهنگی (با حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) و بخش جزیره کیش (با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش) و مسابقه فیلم بلند سینمایی با عنوان جایزه بهترین فیلمساز زن سال طراحی و برنامه‌ریزی شده و شورای سیاستگذاری جشنواره مصوب کرد دوره نهم جشنواره، امسال بهمن ماه از  بیست و چهارم به مدت پنج روز در تهران به اجرا درآید.

جشنواره ملی پروین اعتصامی به دبیری مازیار رضاخانی و با همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌گردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>