سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ دی ۱۳۹۵ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

انعکاس انرژی‌های مثبت در استودیو «باصبح»/ پخش برنامه فردا به مناسبت نهم دی

basobh

شهرام خرازی‌ها کارشناس سلامت روان با حضور خود در پانزدهمین برنامه «باصبح» گفت: احساسات دو طرفه اند و انعکاس انرژی هایی هستند که دو نفر به یکدیگر انتقال می دهند.

به گزارش سوره سینما ، شهرام خرازی ها از سحرخیزی خود بیان کرد و توضیح داد: سال هاست که سحر خیزم و به سحرخیزی عادت دارم؛ به خیلی ها می گویم که خروسم (باخنده). بدن ریتم خاصی دارد که باید براساس آن تنظیم شود، بهترین کار برای سحرخیز بودن تمرین کردن است. سعی کنیم حداکثر تا ساعت دوازده و نیم شب بخوابیم. بهتر است قرص های خواب تا جای ممکن استفاده نشود.

او در خصوص خوردن صبحانه عنوان کرد: خوردن صبحانه برای هر کس لازم است و چه بهتر است که در کنار خانواده میل شود اما اگر کسی در ابتدای صبح میل به خوردن صبحانه ندارد به خاطر عادات غلطی است که وجود دارند واین اشتباه است.

موسیقی جزوی از زندگی است

شهرام خرازی ها در بخش دیگری از گپ و گفت از علاقه خود به موسیقی صحبت کرد و ادامه داد: اگر موسیقی نباشد نمی توانم رانندگی کنم؛ گوش کردن به موسیقی از خانه تا محل کار می تواند بسیار روحیه بخش باشد، البته تأثیر معکوس هم دارد. ما چه بخواهیم چه نه زمانی که شنونده آن هستیم تأثیر می گیریم. در واقع هر رسانه ای تیغ دو لبه است.

اعتیاد به اینترنت عاملی مخرب برای افراد جامعه

خرازی ها در مورد استفاده از فضای مجازی در حال حاضر گفت: متأسفانه مردم ما کمی غیر کنترل شده از اینترنت و فضای مجازی استفاده می کنند. علی الخصوص قبل از خواب که تا جای ممکن نباید وارد آن شد، چراکه به جای بردن ذهن به طرف آرامش و رخوت با هیجان های به وجود آمده مسیر معکوس پیش روی آن قرار داده ایم.

ترمز را نمی شناسم

عبداله روا در این قسمت از خرازی ها راجع به رانندگی اش پرسید که او پاسخ داد: متأسفانه بسیار تند رانندگی کرده و فقط گاز را می شناسم و زمانی که در ماشین هستم قانون را رعایت نمی کنم، امیدوارم یک روز پلیس جلوی ماشینم را بگیرد و جریمه ام کند.

موسیقی کرمانجی با صدای میرزاده

محسن میرزاده مهمان دیگر امروز برنامه بود که با اجرای قطعات فولکلور و خراسانی حال و هوایی خوشایند به برنامه بخشید. اجرای زنده او نیز از دیگر بخش های «باصبح» بود.

برنامه امروز «باصبح» نیز با حضور دو مهمان و گفتمان مثبت آنها به کار خود پایان داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>