سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب
صدابردار «مهمان داریم»:

نخعی: عسگرپور یک کارگردان ویژه است

Neshast Soureh mehr_004

صدابردار فیلم سینمایی «مهمان داریم» با اشاره به شرایط حرفه‌ای در روند تولید این فیلم همکاری با محمدمهدی عسگرپور را تجربه‌ای ویژه دانست.

صدابردار فیلم سینمایی «مهمان داریم» با اشاره به شرایط حرفه‌ای در روند تولید این فیلم همکاری با محمدمهدی عسگرپور را تجربه‌ای ویژه دانست.

ساسان نخعی به سوره سینما گفت: اولین بار بود که با محمدمهدی عسگرپور همکاری می‌کردم. بعد از تجربه همکاری با همایون اسعدیان و مازیار میری تجربه با عسگرپور شکل خاصی داشت. خیلی انسان خونسردی است. او از آن دست کارگردانانی است که دقیقا به چیزی که می‌خواهد واقف‍‌ است. همکاری با او بسیار جذاب بود. ویژگی مشخص او در کارگردانی آرامش مطلق است. با پرویز پرستویی سومین بار بود که در یک فیلم همکاری داشتم. یک موجود به شدت حرفه‌ای است. به کار گروهی معتقد است به همین دلیل همیشه همراه است.

نخعی گفت: در حین کار تا جایی که من در جریان بودم هیچ مشکل مالی و غیرمالی وجود نداشت، منوچهر محمدی عملکرد ویژه‌ای در حوزه تهیه‌کنندگی دارند و وجودشان برای ما بسیار با ارزش است.

نخعی صدابردار فیلم‌های «حوض نقاشی»، «طلا و مس»، «بوسیدن روی ماه»، «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و… بوده است. فیلم سینمایی «مهمان داریم» محصول حوزه هنری با بازی پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی و … است که مراحل فنی را می‌گذراند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>