سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

رونمایی از جدیدترین تیزر فیلم سه بعدی «جنجال در عروسی» + فایل

Janjal_Dar_Arusi

از جدیدترین تیزر فیلم سینمایی سه بعدی «جنجال در عروسی» ساخته رضا خطیبی رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم سه بعدی «جنجال در عروسی» ساخته رضا خطیبی به تهیه کنندگی محمد احمدی این روزها با داشتن سالنهای بسیار محدود در تهران توانست به فروش ۷۰۰ میلیون تومانی دست یابد.

این فیلم که محصول مشترک ایران و فرانسه است در چندین سینما به صورت سه بعدی و در سالنهای دیگر به صورت تک سانس و محدود دو بعدی به نمایش درآمده است. اما با وجود این شرایط توانسته با استقبال خوبی روبرو شود.

در خلاصه داستان «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی ، آمده است:در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند . بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند ، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست .

بازیگران این فیلم عبارتند از: علیرضا خمسه ، میرطاهر مظلومی ، نعیمه نظام دوست ،  مرتضی ضرابی ، محمد رضا بحری، مهدی قانع ، صاحب حائری زاده ، علیرضا حائری زاده  ، سعید خبیری و با حضور نوجوانان : محمد جواد رسایی ، امیر حسین محرابی ، کورش فلاح ، فرزاد دهقان ، علیرضا روئین تن ، عارفه و عرفانه محمودی ، محمد هادئی ، علی کاظمی.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: جدیدترین تیزر فیلم سه بعدی «جنجال در عروسی»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>