سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ دی ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

حضور شبکه مستند سیما در جشنواره فیلم فجر با دو اثر

abi-kamrang_avantazh

شبکه مستند سیما در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با دو اثر که پیش از این ۶ جایزه در جشنواره سینما حقیقت را از آن خود کرده بودند، حضور دارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، فیلم‌های بخش مستند سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در حالی روز گذشته معرفی شدند که شبکه مستند در این رویداد سینمایی دو نماینده دارد.

«آبی کمرنگ» به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش لاهوتی و «آوانتاژ» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد کارت جزو ۱۱ اثر راه یافته به بخش مستند جشنواره فیلم فجر هستند و با ۹ اثر دیگر رقابت می کنند.

این دو مستند پیش از این نیز شبکه مستند را در دهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت نیز نمایندگی کرده و موفق به دریافت ۶ جایزه از این رویداد شده بودند.

به این ترتیب تندیس شهید آوینی در بخش مستند بلند، بهترین فیلم بخش بین الملل و جایزه بهترین تدوینگر به «آبی کمرنگ» تعلق پیدا کرد و جایزه بهترین صدا، بهترین موسیقی متن و بهترین کارگردانی مستند بلند نیز به «آوانتاژ» رسید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>