سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ دی ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

رونمایی از انیمیشن «فیلشاه» در جشنواره جهانی فیلم فجر + نخستین تیزر فیلم

filshah-logo

نخستین نمایش انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان احتمالا در جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود.

به گزارش سوره سینما، عوامل انیمیشن سینمایی «فیلشاه» برای تولید باکیفیت این محصول از شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر انصراف دادند.

علی رغم تلاش تیم سازنده انیمیشن سینمایی «فیلشاه» برای ثبت رکوردی جدید در تولید یک انیمیشن ایرانی در مدتی کمتر از ۱ سال، به علت آنکه تولید این اثر در مهلت مقرر جشنواره فیلم فجر به اتمام نرسید، لذا نسخه ای از این انیمیشن به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارسال نشد.

عوامل «فیلشاه» در نظر دارند در مدتی مشابه مدت تولید انیمیشن «شاهزاده روم»، تولید «فیلشاه» را به سرانجام برسانند و بدین صورت نخستین نمایش این فیلم احتمالا در جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود.

امروز از نخستین تیزر معرفی این انیمیشن رونمایی به عمل آمد.

«فیلشاه» انیمیشنی پرکاراکتر با حضور بیش از ۱۲۰ کاراکتر است. در تولید این اثر ۹۰ دقیقه‌ای، تیمی ۱۵۰ نفره مشارکت دارند. موسیقی ارکسترال، فیلمنامه ای پرکشش برای مخاطبان کودک و نوجوان و  پیشرفت در زمینه نور و رنگ از جمله نقاط قوت این انیمیشن محسوب می شوند.

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، محصول جدید گروه «هنرپویا» است که با سرمایه گذاری گروه «هنر پویا» به عنوان یک کمپانی کاملا خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر در حال تولید می باشد.

گفتنی است گروه «هنرپویا» با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» در بخش خصوصی تشکیل شده و تاکنون انیمیشن «شاهزاده روم» را در سینماها عرضه کرده که توانست عنوان سومین فیلم پرمخاطب سال ۹۴ را از آن خود سازد.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: نخستین تیزر انیمیشن سینمایی «فیلشاه»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>