سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ دی ۱۳۹۵ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
محمود کاظمی خبر داد:

۴ سالن سینمای حوزه هنری در اختیار جشنواره فیلم فجر قرار می‌گیرد

Mahmud-Kazemi-1

مدیرعامل موسسه بهمن سبز گفت: چهار سالن سینمای حوزه هنری در اختیار سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر قرار می‌گیرد.

به گزارش سوره سینما، محمود کاظمی مدیرعامل موسسه بهمن سبز درباره سالن‌هایی که در اختیار سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است گفت: بازسازی سالن شماره یک «بهمن» در حال انجام است و این سالن همزمان با جشنواره فیلم فجر افتتاح می‌شود.

وی درباره دیگر سالن هایی که در اختیار جشنواره قرار می گیرد گفت: سالن های سینما «استقلال»، «آزادی» و «سپیده» هم در اختیار جشنواره قرار می‌گیرد که احتمال دارد از میان ۴ سالن در اختیار جشنواره فیلم فجر یک سالن به اکران مردمی اختصاص داده نشود و به یکی از ارگان‌ها و نهادها داده شود. که تصیم گیری آن برعهده دفتر جشنواره خواهد بود.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز درباره سینماهای شهرستان گفت: امسال با تصمیم جشنواره فیلم فجر استان‌های مختلف فیلم‌های جشنواره را به نمایش می‌گذارند که برخی از سالن‌های حوزه هنری در اختیار جشنواره فجر قرار می‌گیرد اما هنوز آمار دقیقی مشخص نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>