سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ دی ۱۳۹۵ در ۵:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» آغاز به کار کرد

ruyesh-hoveize

دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» امروز ۲۷ دی ماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»، دهمین دوره از جشنواره رویش صبح امروز ۲۷ دی ماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد آغاز به کار کرد.

سید جواد رفائی، دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» همزمان با آغاز به کار دهمین دوره از این جشنواره گفت: هدف اصلی ما در جشنواره رویش فقط فیلم دیدن نیست بلکه می‌خواهیم ارتباطی معنوی بین فیلم سازان سراسر کشور و امام هشتم (ع) برقرار شود و «رویش» پایگاهی باشد برای رشد معنوی هنرمندان فیلم ساز کشور باشد.

سید جواد رفائی دبیر اجرایی جشنواره و رئیس حوزه هنری خراسان، با بیان اینکه جشنواره رویش در دهمین دوره خود قصد دارد ارتباط با فیلمسازان جوان را به طور دایمی در طول سال حفظ کند، به برنامه های جشنواره در طول برگزاری رویش اشاره کرد و گفت: نمایش تمامی آثار رسیدهبه جشنواره در دو نوبت، برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی با حضور اساتید ملی، اعضای هیات انتخاب و داوران جشنواره، برگزاری همایش خدمات متقابل دین و سینما با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان و نشست‌های گفتگو محور شبانه از جمله برنامه‌هایی است که در طول برگزاری جشنواره برای فیلم‌سازان در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: در اختتامیه جشنواره  که در ۳۰ دی ماه در سالن سینما افریفا مشهد برگزار می‌شود نیز میزبان هنرمندان، سینماگران و مسئولین کشوری و استانی خواهیم بود.

گفتنی است دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش، ۲۷ تا ۳۰ دی ماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>