سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب
روایت زندگی یک خلبان زمان جنگ/

سریال سامان سالور سینمایی می‌شود

saloor

محمد نشاط با اشاره به هفت قسمتی شدن سریال دفاع مقدسی «پرواز در ارتفاع صفر» از تولید یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای از این سریال خبر داد.

محمد نشاط با اشاره به هفت قسمتی شدن سریال دفاع مقدسی «پرواز در ارتفاع صفر» از تولید یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای از این سریال خبر داد.

تهیه‌کننده سریال «پرواز در ارتفاع صفر» جدیدترین اثر سامان سالور به سوره سینما گفت: فیلمنامه این سریال توسط سامان سالور در حال نگارش است و تا یک ماه آینده نگارش آن ادامه دارد پس از آن پیش‌تولید را آغاز خواهیم کرد. قرار بود این سریال پنج قسمت باشد ولی چون هفته دفاع مقدس هفت روز است و این سریال هر شب از تلویزیون پخش خواهد شد تعداد قسمت‌ها را به هفت قسمت افزایش دادیم. بعد از تولید این سریال یک ۹۰ دقیقه‌ای هم از آن تولید خواهیم کرد با نام «پرواز در ارتفاع صفر».

نشاط درباره آخرین خبرها از فیلمبرداری فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» گفت: گروه در حال حاضر در ایلام به سر می‌برد بعد از آن به مشهد خواهند رفت. حدودا ۲۰ جلسه  فیلمبرداری باقی مانده است.

«پرواز در ارتفاع صفر»  به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند. سامان سالور فیلم‌های سینمایی «آمین خواهیم گفت»، «ترانه تنهایی تهران» و «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>