سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۳۹۵ در ۶:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «ما همه گناهکاریم» برای کودکان کار به نمایش درآمد

gonahkarim-koodakan

فیلم سینمایی «ما همه گناهکاریم» سه شنبه ٢٨ دی ماه ساعت ۱۲ در پردیس زندگی برای کودکان کار به نمایش درآمد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مراسم، در نمایش خصوصی امروز «ما همه گناهکاریم» تعداد زیادی از کودکان کار در سنین مختلف حضور داشتند و به تماشای فیلم نشستند.

در ابتدای این مراسم نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی، آنا نعمتی، منصور سهراب پور، روزبه معینی و سیدعلی ضیا با حضور روی سن درباره مشکلات کودکان و رسیدگی بیشتر مسوولان به وضعیت فعلی آنان به صحبت پرداختند.

با پایان صحبت های حاضرین، به چند تن از کودکان هدایایی به رسم یابود اهدا شد.

نیوشا ضیغمی که پیش از این به عنوان سفیر کودکان کار فعالیت های خیرخواهانه متعددی برای این قشر از جامعه انجام داده درباره برگزاری این مراسم گفت: «خوشبختانه مراسم به خوبی هرچه تمام تر برگزار شد و توانستیم دل کودکان را حتی برای چند لحظه شاد کنیم. بسیاری از کودکان حاضر در این جمع در حال حاضر از شرایط مناسبی برخوردار نیستند و برای امرار معاش به دست فروشی و برخی مشاغل سخت روی می آورند که این جای تأسف دارد».

وی در ادامه از جمع آوری کمک های نقدی این مراسم از سوی چند فرد خیر خبر داد و افزود: «بعد از پایان نمایش فیلم از سوی چند فرد خیر مبالغی برای ساماندهی به وضعیت کودکان جمع آوری شد که این جای خوشحالی دارد. در روزهای پیش رو نیز همراه با سایر هنرمندان فعالیت های دیگری نیز در این زمینه انجام خواهیم داد تا بتوانیم قدمی هر چند کوچک برای کودکان کار برداریم».

ضیغمی در پایان درباره اهداف این انجمن نیز گفت: «مهمترین هدف انجمن برای این کودکان فعالیت های زیربنایی و زیرساختی است. انجمن به هیچ وجه فعالیت مقطعی نمی کند و تلاش دارد تا با ایجاد فرهنگ سازی، سوادآموزی و مهارت آموزی برای بچه ها این معضل را به صورت بنیادی ریشه کن کند. در واقع کودکان در این انجمن به این خودباوری می رسند که با آموزش های پایه ای در جامعه می توانند مفید واقع شوند و در آینده ای نزدیک در رشد و شکوفایی کشورمان سهیم باشند».


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>