سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۵ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اجرای تیتراژ «باصبح» برای اولین بار/ خزر تا خلیج فارس با گام‌های دونده بی خواب

ba-sobh

ابراهیم عطایی دونده ای اهل اشرفیه آستانه که از یازده سال پیش تا کنون نخوابیده است مهمان امروز برنامه «با صبح» بود.

به گزارش سوره سینما ، ابراهیم عطایی دونده ای اهل اشرفیه آستانه که از یازده سال پیش تا کنون نخوابیده است مهمان امروز برنامه «با صبح» در ابتدای گفت و گو با عبداله روا از چگونگی وقوع رویدادی که منجر به بی خوابی او شده بود گفت و بیان کرد: یازده سال پیش که برای شنا به دریا رفته بودم غرق شده و به کما رفتم، چشم که باز کردم خود را در بیمارستان دیدم، روزهای اول فکر می کردم که بر اثر شوکی که به من وارد شده بی خوابم اما بعد از دو ماه که به دکتر مراجعه کردم متوجه شدم نمی توانم بخوابم. بعد از این اتفاق تنها تر شدم، سعی کردم بیشتر در تنهایی خود باشم.

علاقمندی های دونده بی خواب

عطایی اظهار داشت: بی خوابی جرقه مثبتی در زندگی من بود، از این اتفاق به درستی استفاده کردم، بی خوابی برای من مفید بود، البته اوایل تهمت هایی می زدند که با گذشت زمان برطرف شد. من با دراز کشیدن و چشم بند زدن استراحت می کنم حتی خمیازه هم نمی کشم. در حوزه موسیقی به مرتضی پاشایی و محمد علیزاده علاقمندم.

از خزر تا خلیج فارس با شعار شهدای مدافع حرم

او گفت: خواستن توانستن است، برای رسیدن به موقعیت کنونی ام تلاش های زیادی کردم، برای رسیدن به هدف بهای زیادی را می بایست می پرداختم، بی خوابی بهای سنگینی بود که پرداختم. تا به حال ۱۵۰۰ کتاب، نشریه و مجله خوانده ام. لیسانس تربیت بدنی دارم، با همه چیز این دنیا می توان کتار آمد، شکایتی ندارم و خدا را شکر می کنم. آشپزی را خوب بلدم. قصد دارم در یک حرکت نمادین از دریای خزر تا خلیج فارس یعنی مسافتی بالغ بر ۱۹۰۰ کیلومتر را با شعار شهدای مدافعان حرم بدوم.

محمد رضا مقدم

مهمان دیگر امروز محمد رضا مقدم بود. او در ابتدای حضورش در استودیو قطعه «بوی تاک» را اجرا کرد سپس از سحر خیزی خود صحبت کرد و ادامه داد: خوشحالم اول صبح مهمان شما هستم، شب ها به موقع می خوابم و هر روز ساعت ۸ صبح از خواب بیدار می شوم. زمانی که صبح دیروقت از خواب بیدار می شوی تا شب کدر هستی.

انتشار آلبوم جدید

عطایی خاطر نشان کرد: برای تهیه آلبوم زمان زیادی گذاشتم، متأسفانه در حال حاضر از مقابل هر سوپر مارکتی که رد می شوید تعداد زیادی از آلبوم های موسیقی را مشاهده می کنید که این موضوع به هیچ وجه خوب نیست. من معتقدم کارهای موسیقیایی باید مخاطب را جذب کند و حرفی برای گفتن داشته باشد. حامی اصلی من خانواده ام بودند، حمایت های زیادی از من کردند تا به اینجا برسم.

اجرای زنده  محمد رضا مقدم در «باصبح»

در این بخش از برنامه مقدم قسمت هایی از قطعه «صبح تویی» با ترانه ای از عبداله روا، آهنگسازی و خوانندگی محمد رضا مقدم، تنظیم علیرضا افشار، که تیتراژ برنامه بود را به صورت زنده اجرا کرد و پس از آن به طور کامل این قطعه با اجرای او پخش شد.

در پایان هریک از مهمانان صحبت های نهایی خود را اینگونه عنوان کردند: مقدم: برنامه پنج سال آینده ام تلاش برای تکمیل آلبومی که در دست تهیه داریم و انتشار آن است، کنسرتی را برای خارج از کشور در نظر گرفته ایم که پس از بازگشت اقدامات انتشار آلبوم را پی می گیریم. امیدوارم فردا که از خواب برمی خیزم عاقبت به خیر تر از امروز باشم.

عطایی: امیدوارم فردا که از خواب بیدار می شوم فرد مفید وسالمی باشم. مسئولان به من اعتماد کنند تا مسیر در نظر گرفته شده را به خوبی بدوم؛ امیدوارم بتوانم یک باشگاه ورزشی در گیلان تأسیس کرده ودر آن فعالیت کنم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>