سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ دی ۱۳۹۵ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

سینماهای «ساحل» و «فلسطین» حوزه هنری در اصفهان؛ میزبان جشنواره فیلم فجر

felestin-esfehan-fajr

۱۶ فیلم از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ٢۱ بهمن در سینماهای «ساحل» و «فلسطین» اصفهان متعلق به حوزه هنری به روی پرده می‌رود.

 به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، پرویز طاهری معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ١۶ فیلم از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ١۴ تا ٢١ بهمن در سینماهای ساحل و فلسطین به روی پرده می‌رود، گفت: پیش‌فروش بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان از ساعت ٨ صبح دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت ١٢ شب پنج‌شنبه ٧ بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

 وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و نهادهای متقاضی خرید بلیت‌های جشنواره لازم است زودتر جهت خرید بلیت‌ها اقدام کنند، افزود: علاقمندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده نمایند، اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،طاهری با بیان اینکه پیش فروش اینترنتی بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به صورت بسته‌ای برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: خرید بلیت با ورود به سایت و ثبت نام با کد ملی امکان‌پذیر است و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر ٢ بلیت را خواهد داشت.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: متقاضیان با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com می‌توانند بلیت خود را خریداری کنند و  بلیت‌های خریداری شده در حساب کاربری خریداران با پیک ارسال خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>