سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

گردهمایی هنرمندان و کودکان کار در فرهنگ‌سرای ارسباران

naghashi-koodakan-kar

دومین نمایشگاه نقاشی کودکان کار با شعار «هوای شهرم را آبی کشیدم» به همت پویش «بدسرپرست تنهاتر است» یکشنبه سوم بهمن ماه از ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای پویش «بدسرپرست تنهاتر است»؛ در این مراسم که با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون همراه خواهد بود، نقاشی های کودکان آسیب دیده در معرض نمایشگاه گذاشته شده و جشن حراج تابلوهای آن ها با مشارکت چهره های اجتماعی و فرهنگی و هنری در سالن فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. در این مراسم مهناز افشار سخنگوی پویش بدسرپرست تنهاتر است، سخنرانی خواهد کرد. اجرای جشن حراج نقاشی های کودکان کار را زهره هاشمی برعهده دارد و هنرمندانی تئاتر، سینما و تلویزیون او را در بخش های مختلف با طراحی آیتم های خلاقانه همراهی خواهند کرد.

این مراسم  با همراهی شهرداری مناطق ۱۹، ۲۰، ۱۷، ۱۵ و ۲۱ آثاری از کودکان مدارس صبح رویش، مدرسه مهربانی پارس، ایلیا، انجمن حمایت از کودکان کار و موسسه شکوفایی استعدادهای کودکان مهر را در معرض دید عمومی قرار می دهد. عواید حاصل از فروش تابلوهای نقاشی با موضوع هوای پاک به کودکان آسیب دیده اختصاص می یابد.

نمایشگاه و جشن نقاشی «هوای شهرم را آبی کشیدم» از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود و شرکت برای عموم مردم در این رویداد آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>