سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ بهمن ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
راضیه سراجی کارگردان فیلم «باز هم سکوت»:

«رویش» جشنواره معتبر سینمایی کشور است

baz-ham-sokut1

برگزیده بخش «مدافعان حرم و مقاومت» جشنواره فیلم «رویش» گفت: جشنواره‌های موضوعی به ساخته‌های کارگردانان هدف می‌دهند اگرچه فیلمسازان صرفا برای جشنواره فیلم نسازند.

راضیه سراجی برگزیده بخش «مدافعان حرم و مقاومت» در گفتگو با سوره سینما بیان کرد: به نظر من هر جشنواره ای برای  فیلمسازان کوتاه مهم است چون تنها محلی است که فیلم هایشان دیده می شود و مورد ارزیابی قرار می گیرد و از این جهت، اتفاق نیکو و مثبتی است.

کارگردان فیلم «باز هم سکوت» به صحبت هایش ادامه داد: به عقیده من جشنواره فیلم «رویش» که در حال حاضر دهمین دوره خود را پشت سر گذاشته از جشنواره های مهم و معتبر سینمایی کشور به حساب می آید.البته برای اولین بار بود که در این رویداد شرکت می کردم اما خیلی خوشحالم که توانستم درکنار دیگر همکارانم در این اتفاق مه شرکت داشته باشم و رقابت کنم و در نهایت جایزه بگیرم.

این کارگردان به صحبتهایش افزود: جشنواره‌های موضوعی به ساخته‌های کارگردانان هدف  می دهند اگرچه فیلمسازان صرفا برای جشنواره فیلم نسازند اما در نهایت می دانند از ساخته شان چه می خواهند.

وی به چگونگی ساخت فیلمش اشاره کرد و گفت: به طور کل پروسه فیلم سازی مشکل و سخت است. برای ساخت این فیلم هم از آغاز نگارش فیلم نامه تا که سه ماه زمان صرف شد تا ساخت کامل فیلم سختی و مشقت زیادی متحمل شدیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>