سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۵ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

نخستین تصویر از بازیگر نقش اول سریال «نفس»/ ادامه ضبط در شمال کشور

serial-nafas

تصویربرداری سریال «نفس» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان، قرار است به زودی در شمال کشور ادامه پیدا کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی این سریال، ایفای نقش اصلی «نفس» برعهده ساناز سعیدی چهره تازه ای است که با این سریال برای نخستین بار، حضور به عنوان نقش اول یک پروژه را تجربه می کند.

سامان پیش از این در آثار قبلی اش نیز چهره های تازه ای را به مخاطبان سیما و البته کارگردانان سینما و تلویزیون معرفی کرده بود؛ از جمله سارا بهرامی بازیگر نقش اصلی سریال «پروانه» که پیش از همکاری با سامان، در میان تئاتری ها شناخته شده بود اما پای او با این سریال به عرصه تصویر گشوده شد و هم اکنون فیلم تحسین شده «خانه ای در خیابان چهل و یکم» و همچنین فیلم دیگری با نام «گیتا» با حضور او به عنوان یکی از نقش های اصلی روی پرده سینماها است.

تاکنون چیزی نزدیک به ۸۰ درصد از سریال «نفس» ضبط شده است. ممکن است به تعداد قسمتهای سریال اضافه شده و تصویربرداری مدت زمان بیشتری به طول بینجامد.

شهر نور، وردیج، کلاک، سینما صحرا و بیمارستان فیروزآبادی از جمله آخرین لوکیشن هایی هستند که عوامل «نفس» در آنها مشغول به کار بوده اند و گروه به زودی عازم یکی از شهرهای شمال کشور خواهند شد.

ایمان کریمیان که به خاطر جلوه های ویژه میدانی فیلم «ایستاده در غبار» سیمرغ بلورین این رشته را در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از آن خود کرده بود، آخرین هنرمندی است که تا به حال به این پروژه پیوسته است و به زودی با آهنگساز برجسته ای نیز قرارداد بسته می شود.

«نفس» سومین سریال از سه گانه «جلیل سامان» در ۲۷ قسمت، یک درام روانشناسانه است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می دهد و در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سرمی گذارد.

مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی، پژمان جمشیدی با معرفی ساناز سعیدی و با حضور فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، داریوش فرهنگ، معصومه قاسمی پور، رامین راستاد و خسرو شهراز بازیگران این سریال تولید گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>