سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱:۵۲ ب.ظ چاپ مطلب
تولید حوزه هنری/

مجموعه انیمیشن «گنجینه» آماده نمایش می‌شود

safavi

مسعود صفوی با اشاره به ویژگی‌های خاص مجموعه «گنجینه» تأکید کرد تا یک ماه دیگر این مجموعه آماده پخش خواهد شد.

مسعود صفوی با اشاره به ویژگی‌های خاص مجموعه «گنجینه» تأکید کرد تا یک ماه دیگر این مجموعه آماده پخش خواهد شد.

مسعود صفوی مدیر مرکز انیمیشن حوزه هنری درباره مجموعه انیمیشن دو بعدی «گنجینه» به سوره سینما گفت: تولید مجموعه «گنجینه» که محصول مشترک حوزه هنری و مرکز انیمیشن صباست، ابتدای امسال به پایان رسید و اکنون در مرحله میکس صدا و تصویر است و یک ماه دیگر برای پخش آماده می‌شود. پیشنهاد من این است که این مجموعه از شبکه یک پخش شود چون این انیمیشن برای بزرگسالان است.

Ganjineh

تهیه‌کننده «شکرستان» ادامه داد: این مجموعه ۱۰۵ قسمت یک دقیقه‌ای دارد. خیلی سخت است که موضوعات فرهنگی و تربیتی را در یک دقیقه به مخاطب ارائه کرد. در این زمنیه موسیقی اهمیت زیادی پیدا کرد و موسیقی این مجموعه بسیار ویژه است.

صفوی درباره تفاوت این مجموعه با «شکرستان» اضافه کرد: «شکرستان» یک مجموعه قصه محور بود که با این مجموعه کاملا متفاوت است. احتمالا تولید «گنجینه» ادامه پیدا خواهد کرد. کارگردانی انیمیشن “گنجینه” را حسین ترخانی و امیر دهقان برعهده داشته اند. حسین ترخانی همچنین سرپرستی گروه نویسندگان را بر عهده داشته است.

treasure


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>