سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ بهمن ۱۳۹۵ در ۳:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب
علی ملاقلی پور در گفتگو با «سوره سینما»:

حضور فیلم در جشنواره فجر مهم و تاثیر گذار است/ «ایتالیا ایتالیا» برای علاقمندان به حرفه سینما جذاب است

ali-molagholipoor

یکی از بازیگران فیلم «ایتالیا ایتالیا» مطرح کرد: این فیلم از آن جهت که در ژانر فانتزی تعریف می شود برای مخاطب عام ،علاقمندان به سینما و دانشجویان می تواند جذاب باشد.

علی ملاقلی پور کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» در گفتگو با سوره سینما بیان کرد: در فیلم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده نقش کوتاهی دارم که در واقع نقش نیست ؛ به عنوان شخصیت علی ملاقلی پور در این فیلم حضور دارم.

وی ادامه داد: داستان این فیلم پیرامون سینما است . دو جوانی که قصد دارند فیلم اول خود را بسازند و من به عنوان علی ملاقلی پور با این دو جوان از سختی های کار در سینما صحبت می کنم. علاوه بر من  ،دانش اقباشاوی وچند نفر از اعضاء صنف برنامه ریزان و دستیار کارگردانان هم در این فیلم حضور دارند.

فرزند مرحوم رسول ملاقلی پور با بیان اینکه رفاقت گونه در این فیلم بازی کردم گفت: این فیلم از آن جهت که در ژانر فانتزی تعریف می شود برای مخاطب عام ،علاقمندان به سینما و دانشجویان جذاب است.ضمن اینکه در فضای کمدی فانتزی به سینما می پردازد.

ali-molagholipoor2

وی در مورد دیگر فیلم های جشنواره امسال گفت: هنوز نتوانستم فیلمی را ببینم به همین جهت نیم توانم قضاوت درستی داشته باشم ؛باید کل فیلم های سینما چه آنها که به جشنواره راه پیدا نکردند و چه آنها که در جشنواره هستند را ببینیم بعد راجع  به همه فیلم ها نظر دهیم.

ملاقلی پور با بیان اینکه حیات سینماگر به اکران فیلمش است گفت: حضور فیلم در جشنواره مهم و تاثیر گذار است اما حیات سینماگر به اکران فیلمش است. متاسفانه فیلم های زیادی از جشنواره سال گذشته هستند که نتوانستند هنوز به اکران عمومی برسند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>