سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۵ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
فرید سجادی حسینی در گفت و گو با «سوره سینما» مطرح کرد:

«آذر» فیلم شریف و سالم جشنواره امسال است

azar-sajjadi

فرید سجادی حسینی بازیگر فیلم «آذر» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه کنندگی نیکی کریمی از چگونگی نحوه کارگردانی و ویژگیهای نقشش گفت.

فرید سجادی حسینی در گفت و گو با سوره سینما در همین زمینه بیان کرد: در فیلم «آذر» کاراکتر عموی داستان را برعهده دارم و به لحاظ شخصیتی ویژگیهای بازی این نقش را دوست داشتم.

وی با بیان اینکه فیلم «آذر» برایم تجربه خوب همکاری با یک فیلم اولی بود ادامه داد: در این فیلم با تیمی همکاری داشتم که حرفه ای بودند؛از خانم نیکی کریمی گرفته که از بازیگران مورد علاقه من هستند تا محمد حمزه ای کار گردان کار ،پیمان شادمانفر،پرویز آبناز و حمیدرضا آذرنگ که در من ایجاد انگیزه برای همکاری بودند.

farid-sajjadi

سجادی حسینی که بازیش در فیلم «فروشنده» با تحسین منتقدین همراه بود در مورد نحوه کارگردانی حمزه ای توضیح داد:عده ای از فیلمسازان هستند که دیدگاه و نگاه خاص خود را دارند و در نهایت امضایشان پای کار باقی می ماند؛حمزه ای هم از این دست کارگردانهاست که در طول فیلمبرداری می دانست که چه می خواهد و به همان چیزی که می خواست عمل می کرد؛این جوان توانایی خوبی هم در بازی گرفتن از بازیگران دارد و می دانست چگونه صحنه را به بهترین شکل  دکوپاژ کند و میزانسن عالی ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه «آذر» فیلمی شریف و سالم است گفت: به مطرح شدن فیلم «آذر» در جشنواره خیلی امیدوارم؛اصلا معلوم است با حضور مصطفی خرقه پوش فیلم تدوین خوبی خواهد داشت یا حضور پرویز آبنار و بازی بازیگران خوبی چون هومن سیدی و نیکی کریمی کار خوبی ارائه خواهد شد. امیدوارم مخاطبان این فیلم را دوست داشته باشند.

وی همچنین در مورد کسب سیمرغ بازیگری نیز با لبخند گفت: از سن من چنین هیجاناتی گذشته است؛ولی نمی توانم منکر اهمیت و اعتبار آن شوم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>