سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پردیس تئاتر تهران کاخ جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت شد

pardis-khavaran

پردیس تئاتر تهران فروردین‌ماه سال آینده میزبان هشتمین جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره «فرهنگی»، جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت نخستین جشنواره‌ای است که در این پردیس تازه تاسیس برگزار خواهد شد. این پردیس بزرگترین مجموعه تئاتری ایران است و در همسایگی فرهنگسرای خاوران قرار دارد.

این مجموعه با گنجایش ۱۰۰۰ نفر ظرفیت برگزاری تئاتر و کنسرت موسیقی را دارد. همچنین دارای ۵ سالن نمایش و یک سالن سینما است. نگارخانه، سالن‌های کارگاهی و … از دیگر بخش‌های پردیس تئاتر تهران است.

اجرای تئاتر و موسیقی منتخبان، نمایش آثار در بخش فیلم، برگزارى نشست با حضور هنرمندان، جامعه پزشکى و اهالی رسانه، نمایشگاه آثار و محصولات فرهنگی و اجرای قطعات موسیقی از  برنامه‌های هشتمین جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت است.

جشنواره «فرهنگی» وزارت بهداشت در بخش‌های فیلم، تئاتر، ادبیات، موسیقی و هنرهای تجسمی از ۲۵ فروردین تا اول اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می‌شود. برای آگاهی از اخبار این رویداد به سایت آن با نشانی festivalf.ir مراجعه کنید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>