سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۵ در ۵:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

پوستر فیلم سینمایی «افسونگر» رونمایی شد

poster afsoongar

پوستر فیلم سینمایی «افسونگر» به کارگردانی حسین تبریزی رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، این فیلم سینمایی که پوستر آن توسط ایوب خداوردیان طراحی شده، قرار است بعد از پایان برگزاری جشنواره فیلم فجر و از ٢٣ بهمن در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآید.

در «افسونگر» پژمان بازغی، لیلا اوتادی، تیرداد کیایی، نیلوفر شهیدی، نگار فروزنده و شقایق فراهانی، (با حضور) سیاوش تهمورث، نعیمه نظام دوست، سعید داخ، امیر نوری، داود شیرعلی، امین چنارانی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم با مضمونی اجتماعی آمده: شایان وکیل ‌مدافعی که در اکثر پرونده‌های قضایی پیروز است در آخرین پرونده‌اش سعی دارد موضوع را پیچیده‌تر کرده تا منافع بیشتری به دست آورد، اما با ورود رویا که به عقد موقت شایان درآمده، اتفاقاتی در زندگی خصوصی‌اش می‌افتد که او را دچار دوگانگی کرده و اعتبار کار و زندگی‌اش در مرز فروپاشی قرار می‌گیرد… .

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: سرمایه گذاران: حسین تبریزی، مصطفی علمی‌فرد و سیدمسعود اطیابی، مدیران فیلمبرداری: افشین علیزاده و هوشنگ غفوری، مدیر صدابرداری: وحید سلطانی، تدوین: روزبه کلباسی، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، مدیر صداگذاری: سیدمحمود موسوی‌نژاد، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، پخش: موسسه راه عرفان (محسن مسافرچی).


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>