سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم‌های «بیست و یک روز بعد» و «ماجرای نیمروز» در صدر آرای مردمی/ معرفی برندگان مرحله اول قرعه کشی

nazarsanji1

مدیر دفتر بهره وری و توسعه سازمانی سینمایی حوزه هنری در خصوص چگونگی این نظر سنجی و آرای مردمی سخن گفت.

سیدعلی آل احمد مدیر دفتر بهره وری و توسعه سازمانی سینمایی حوزه هنری در گفت و گو با سوره سینما بیان کرد: دفتر بهره وری توسعه سازمان سینمایی برای بدست آوردن تحلیل مناسب از بازار فیلم سال آینده خود به لحاظ گیشه ومخاطب پروژه نظرسنجی را در پنج سینمای حوزه هنری برای مخاطبین برگزار کرد؛ به این صورت که تماشاگران بعد از پایان فیلم به سی و پنج سوال پرسشنامه پاسخ داده و میزان رضایتمندی خود را از فیلم ها اعلام می کنند.

وی ادامه داد: برای علاقمندان و شرکت کنندگان در این نظرسنجی بیست نیم بهار آزادی در نظر گرفته شده و این نظرسنجی در پنج سالن سینما هم به صورت کتبی و هم به صورت آنلاین انجام می شود. آنلاین به این صورت که مخاطبان با نصب برنامه موبایلی به نام ANOONS.IR می توانند در این نظرسنجی شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این نظر سنجی تا پنج روز بعد از پایان زمان جشنواره ادامه دارد گفت: تاکنون هزار و پانصد پرسشنامه کتبی و هزار و پانصد پرسشنامه آنلاین توسط مخاطبان پر شده است و پیش بینی ما این است که آنلاین به پنج هزار و کتبی به سه هزار شرکت کننده برسد.

آل احمد همچنین گفت: برای جذب مخاطب بیشتر تصمیم گرفتیم در میان راه قرعه کشی برگزار کنیم  و تا قبل از پایان جشنواره بازهم قرعه کشی برگزار می کنیم و برندگان نهایی را در انتهای جشنواره و تا پایان بهمن اعلا م می کنیم.

nazarsanji2

وی افزود: در قرعه کشی انجام شده ۲ نفر از تهران و ۲ نفر از شهرستان برنده شدند که خانم نیلوفر جلال زاده و آقای عمویی از تهران و احسان شکیبایی از ارومیه و ابراهیم امینی از بانه کردستان این برندگان به شمار می روند.

آل احمد همچنین در بخش دیگری از صحبت خود به نتایج حاصله از این نظرسنجی پرداخت و گفت:  فیلم های «بیست و یک روز بعد»، «ماجرای نیمروز»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «آباجان» و «خوب بد جلف» بالاترین رتبه نظرسنجی را کسب کردند که از بین آنها سه فیلم به بخش فینال راه پیدا می کنند.

وی ادامه داد: فیلم های «شنل» و «دریاچه ماهی» هم در بخش چشم انداز بالاترین رتبه را کسب کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>