سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ دی ۱۳۹۱ در ۵:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب
مذاکره با بهداد و افشار/

مشکل بودجه «دیدار در ملیتا» را متوقف کرد

اخبار

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دیدار در ملیتا» از ادامه توقف پیش‌تولید این فیلم به علت عدم تامین مالی از طریق بنیاد فارابی خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دیدار در ملیتا» از ادامه توقف پیش‌تولید این فیلم به علت عدم تامین مالی از طریق بنیاد فارابی خبر داد.

هادی انباردار تهیه کننده که از مدتی پیش در صدد ساخت فیلم سینمایی «دیدار در ملیتا» به کارگردانی حسن کاربخش بود درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: مدتی است پیش‌تولید این فیلم به علت عدم تامین بودجه از طرف بنیادفارابی متوقف شده است.

وی افزود: ما برنامه ریزی و پیش‌تولید این فیلم را به صورت جدی مدتی پیش شروع کردیم و همچنین با بازیگرانی چون حامد بهداد و مهناز افشار مذاکره کردیم. آنها با خواندن فیلمنامه برای حضور در این فیلم اعلام آمادگی کردند اما متاسفانه در حال حاضر به علت تغییر برنامه ما این حضور قطعی نشده است. همچنین برای مدیریت فیلمبرداری با حسن کریمی به نتیجه رسیدیم.

انباردار ادامه داد: در صورت تامین بودجه ما تولید را سریع شروع می‌کنیم چرا که اغلب هماهنگی‌ها انجام شده و برنامه ریزی تولید صورت گرفته است. از آنجا که داستان این فیلم در زمینه سینمای دفاع مقدس است و روایت روابط یک خانواده ایرانی و یک خانواده لبنانی را به تصویر می‌کشد باید فیلمبرداری آن در دو کشور ایران و لبنان اتفاق بیفتد.

حسن کاربخش پیش از این فیلم‌های سینمایی «چینوت»، «لبنان عشق من»، «ترور» و «پرواز از اردوگاه» را کارگردانی کرده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>