سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب
خاطره‌های «مهاجر» زنده می‌شود/

صحنه‌هایی از فیلم حاتمی‌کیا در یک مستند

hatami

فیلم مستند «داستان مهاجر» به کارگردانی علیرضا بوالی به زودی آماده پخش می‌شود.

فیلم مستند «داستان مهاجر» به کارگردانی علیرضا بوالی به زودی آماده پخش می‌شود.

سوره سینما- تصویربرداری فیلم مستند «داستان مهاجر» به کارگردانی علیرضا بوالی و تهیه کنندگی محسن مقصودی تمام شد. این مستند درباره نیازی که در دوران جنگ تحمیلی به هواپیماهای بدون سرنشین پیش آمد و چگونگی عملی شدن این فناوری در ایران، ساخته شده است. در این مستند از صحنه هایی از فیلم «مهاجر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا که در رابطه با همین موضوع هواپیمای بدون سرنشین است استفاده شده است.

این فیلم ۶۰ دقیقه‌ای محصول شبکه یک سیما است که قرار است از برنامه «ثریا» روی آنتن برود. از عوامل دیگر این فیلم می‌توان به تصویربردار: افشین اسماعیلی شریف، صدابردار: علی محمدی، تدوین: محمدرضا عزیزی و حمید علی داد، مشاور هنری: مجید آسودگان، دستیار کارگردان: محسن حاج‌کرمی اشاره کرد.

علیرضا بوالی فیلم مستند «صعود» را کارگردانی کرده است. فیلم سینمایی «مهاجر» از محبوب ترین آثار ابراهیم حاتمی کیا در حوزه سینمای دفاع مقدس و محصول سال ۶۸ است. فیلم با بازی ابراهیم اصغرزاده، اصغر نقی زاده، علیرضا مهدوی، علیرضا زارعی و … داستان رزمنده ای است که می کوشد با ساخت یک هواپیمای بی سرنشین مناطق استراتژیک عراق را شناسایی کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>