سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۵ در ۹:۳۹ ق.ظ چاپ مطلب

بهترین فیلم جشنواره فجر اکران نوروزی می‌شود/ آغاز ثبت نام نمایشهای دانشگاهی

majeraye nimrooz

در آستانه اکران عمومی «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان به تهیه کنندگی سید محمود رضوی ثبت نام نمایشهای دانشگاهی این فیلم آغاز شد.

به گزارش سوره سینما ، با توجه به درخواست تهیه کننده «ماجرای نیمروز» از شورای صنفی نمایش مبنی بر موافقت با اکران نوروزی بهترین فیلم جشنواره سی و پنجم فجر و همچنین درخواست های متعدد دانشجویان برای اکران های دانشگاهی به اطلاع می رساند، نهادهای دولتی، غیر دولتی، دانشگاهها و موسسات علمی و آموزشی می توانند از طریق شماره تلفن ٠٢١٨٨٩٨٠۴۴۵ و یا آدرس ایمیل simayemehr93@gmail.com جهت ثبت نام و ارسال درخواست نمایش فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» اقدام کنند.

همچنین این فیلم قرار است امروز ۲۶ بهمن ماه با حضور محمد حسین مهدویان، سید محمود رضوی، بازیگران «ماجرای نیمروز» ساعت ۱۴ در دانشگاه تهران به نمایش درآید و پس از آن جلسه نقد و بررسی فیلم با حضور سعید قطبی زاده منتقد سینما و عوامل فیلم برگزار می شود.

«ماجرای نیمروز» در سی و پنجمین جشنواره فجر در بخش سودای سیمرغ به نمایش در آمد و توانست پنج سیمرغ از آن خود کند. همچنین مورد توجه منتقدین و اهالی رسانه قرار گرفت.

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>