سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۹۵ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمود گبرلو مهمان برنامه «سینما دو» می‌شود

cinema2-gabarloo

یازدهمین قسمت از برنامه «سینما دو» پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه با حضور محمود گبرلو و رضا درستکار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «سینما دو»، محمود گبرلو که همواره در جایگاه مجری منتقد در برنامه های سینمایی حضور دارد در کنار رضا درستکار و مرتضی علی عباس میرزایی; کارگردان فیلم سینمایی «انزوا» در جدیدترین قسمت از برنامه «سینما دو» مهمان این برنامه می شود. جواد طوسی؛ از فعالان عرصه نقد سینمایی و محمد خزاعی؛ مجری- کارشناس برنامه نیز مهمانان برنامه را طبق روال گذشته همراهی خواهند کرد.

همچنین در این قسمت از برنامه گفت و گوهای متعددی با فیلمسازان و سینماگران حاضر در سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر برای علاقمندان به هنر هفتم تدارک دیده شده است.

«سینما دو» با نگاهی جامعه شناسانه به سینما به نقد آثار این عرصه می پردازد. این برنامه غالبا هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران، یک کارگردان جوان به همراه یک کارشناس و صاحب نظر غالبا جامعه شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئاتر کشور به بحث و تبادل نظر می پردازند.

از عوامل دست اندرکار این برنامه سینمایی می توان به زهرا غزنویان و حامد جلیلوند؛ نویسندگان برنامه،  مجید میر فخرایی؛ طراح دکور، بهزاد عبدی؛ موسیقی متن، مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی و مشاور رسانه ای؛ مینا مقرب صمدی اشاره کرد.

برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.


One thought on “محمود گبرلو مهمان برنامه «سینما دو» می‌شود”

  1. آلن می‌گه:

    باید برنامه جالبی باشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>