سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۹:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب
تیموریان در گفتگو با سوره سینما:

هما روستا در «باغ آلبالو» را ستایش می‌کنم/انتقاد از سینما و تلویزیون

roya-teymourian

رویا تیموریان با انتقاد از شرایط سینما و تلویزیون تأکید کرد ترجیح می‌دهد در تئاتر فعالیت کند.

رویا تیموریان با انتقاد از شرایط سینما و تلویزیون تأکید کرد ترجیح می‌دهد در تئاتر فعالیت کند.

رویا تیموریان بازیگر سینما و تئاتر به سوره سینما گفت: چند پیشنهاد سینما و تلویزیون داشتم از طرف کارگردانان و نویسندگانی که اولین بار بودم اسمشان را می‌شنیدم، ناشناس بودند ولی به هر حال با عنوان کارگردان و نویسنده مشغول فعالیت هستند. فیلمنامه‌هایشان ضعیف بود و همه را رد کردم. به زودی به روی صحنه تئاتر می‌روم.

بازیگر «کافه ستاره» گفت: قطعا در شرایطی که سینما و تلویزیون دارد ترجیح می‌دهم در تئاتر فعالیت کنم. تئاتر با وجود بی‌مهری‌هایی که در حقش می‌شود و اقتصاد ضعیفی که دارد هنوز فرهنگ هنری خود را حفظ کرده است.

تیموریان درباره اجرای نمایش «باغ آلبالو» و بازی هما روستا گفت: این نمایش را دیدم. از بازی هما روستا و استایل حرفه‌ای‌اش روی صحنه بسیار لذت بردم. یک بازی درست که ناشی از شناخت فوق‌العاده ایشان از چخوف است. ستایش می‌کنم هما روستا را که با عشقی که به حرفه‌اش دارد روی صحنه حاضر می‌شود.

نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی حسن معجونی با بازی هما روستا، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، لیلی رشیدی و داریوش موفق در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>