سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مشارکت تلویزیون با سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس/ تولید مجموعه تلویزیونی «شهید صیاد شیرازی»

tv-defa-moghadas

سیمای جمهوری اسلامی و سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس برای تولید مجموعه «شهید صیاد شیرازی» و انیمیشن «فرزندان ایران» به توافق رسیدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سیما؛ با هدف ترویج فرهنگ ایثار و دفاع مقدس و در راستای تولید مجموعه تلویزیونی «شهید صیاد شیرازی» و مجموعه پویانمایی «فرزندان ایران» توافق نامه همکاری میان دکتر میرباقری معاون سیما و دکتر جعفری رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس امضاء شد.

در این جلسه که با حضور معاون سیما و رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس برگزار شد، توافق نامه همکاری و مشارکت در تحقیق، نگارش، تولید و پخش این دو مجموعه به امضاء رسید.

در این جلسه مقرر شد سریال تلویزیونی «امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی» در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای و در ۱۳۰۰ دقیقه تولید و یک نسخه فیلم سینمایی نیز از این اثر تولیدگردد.

دکتر میرباقری معاون سیما با ابراز خشنودی از مشارکت شبکه های تلویزیونی با سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در تولید مجموعه های فاخر دفاع مقدس تاکید کرد: تولید آثار هنری با محوریت دفاع مقدس از اقدامات موثر در زمینه ارتقاء ارزش های متعالی جهاد و ایثار است و سیمای جمهوری اسلامی به منظور بهره مندی از ذخایر گران بهای این عرصه، تولید آثاری همچون مجموعه «شهید صیاد شیرازی» را در دستور کار دارد.

دکتر جعفری رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس نیز با اشاره به ظرفیت های موجود در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: علاوه بر از خودگذشتگی های دلاوران کشورمان در طول دفاع مقدس، این امادگی وجود دارد مجموعه های جذابی از رشادت های مرزبانان دلیرمان در زمینه ایجاد امنیت تولید شود.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال نیروی دریایی جمهوری اسلامی توانسته است در مقابله با دزدان دریایی به موفقیت های چشمگیری دست یابد، تولید این داستان ها به صورت مجموعه های نمایشی برای مخاطبان رسانه ملی دیدنی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>