سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اسفند ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برگزاری همایش بین المللی روز جهانی بیماری‌های نادر/ درخواست هنرمندان و ورزشکاران از دولت

bimarihaye-nader

هشتمین همایش بین المللی روز جهانی بیماری های نادر با حضور متخصصان این حوزه ، بیماران و خانواده آنان و با حضور برخی از هنرمندان و اهالی ورزش در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش سوره سینما ، بهزاد فراهانی،محمدرضا گلزار،علیرضا نیکبخت واحدی و تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران با هدف حمایت از بیماران نادر در  هشتمین همایش بین المللی روز جهانی بیماری های نادر با حضور متخصصان این حوزه ، بیماران و خانواده آنان  در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما حاضر شدند تا سهمی در همیاری و کمک به این بیماران داشته باشند

مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران در این همایش با اشاره به اینکه این بنیاد عضو اتحادیه بیماران نادر اتحادیه اروپا و آسیا و همچنین عضو کمیته بیماران نادر سازمان ملل است از فعالیت  ۲۰ انجمن در کشور با ۱۵۰ هزار نفر که عضو این انجمن  هستند خبر داد.

bimarihaye-nader2

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هم با حضور در این همایش با اشاره به اینکه دیده شدن مشکلات بیماران نادر موضوع مهمی است،اظهار داشت : بیماری های نادر هزینه های فراوانی دارد و با توجه به اینکه ایران کشور ثروتمندی است بیماران ما نباید دغدغه هزینه را داشته باشند.

وی افزود: آموزش و پرورش و بهداشت بر اساس قانون اساسی ما برای همه افراد باید رایگان باشد اما متاسفانه این گونه نیست.از دولت مردان می خواهیم به همه بیماری ها به ویژه بیماری های نادر توجه کنند.

بهزاد فرهانی هنرمند پیشکسوت تئاتر،سینما و تلویزیون نیز با حضور در این همایش بر لزوم توجه بیشتر به بیماری های خاص تاکید کرد و گفت: کسانی که در این حوزه زحمت می کشند جزو فرهیختگان الهی هستند.

bimarihaye-nader3


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>