سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اسفند ۱۳۹۵ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

برگزاری نمایشگاه عکس متحرک «سیمرغ ۳۵» در پردیس تماشا

simorgh_35

عکس های برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در نمایشگاهی با عنوان «سیمرغ ۳۵» در گالری پردیس سینمایی تماشا به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، این نمایشگاه شامل ۱۸ عکس از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر است که توسط شمیم قنبری در مراسم اختتامیه جشنواره عکاسی شده و از ابتدای اسفند در معرض دید عموم قرار گرفته است.

برای اولین بار در این نمایشگاه با امکان قابلیت ارزش افزوده، فیلمِ هنگام دریافت جایزه هرکدام از برگزیدگان قابل رویت خواهد بود و بازدید کنندگان به وسیله تلفن همراه می توانند با اسکن هر عکس، فیلم دریافت جوایز را دریافت کنند.

simorgh 35

بنابراین گزارش، قرار است گالری پردیس سینمایی تماشا و این نمایشگاه هفته آینده رسما با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی افتتاح شود.

نمایشگاه عکس «سیمرغ ۳۵» توسط پردیس تماشا واقع در منطقه ۱۸ شهرداری تهران وابسته به موسسه تصویر شهر با همکاری روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برپا شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>